Vrátka z.s. hledá zaměstnance na pozici Asistent/asistentka vedoucí provozovny Kavárna/pekárna Vrátka

 

Náplň práce:

administrativa provozu, zajišťování objednávek, plánování výroby a směn zaměstnanců, obsazování a vychystání prodejních akcí mimo běžný provoz. V případě potřeby zastupování vedoucí provozovny. Nástup možný ihned.

 

Požadujeme:

– min. středoškolské vzdělání v gastronomickém provozu (není-li gastronomické vzdělání, min. 2 roky praxe v oboru)

– aktivní řidičský průkaz sk. B

– sociální cítění

– základní znalost programů word, excel

– smysl pro pořádek a pečlivost

– dle potřeby: dvousměnný provoz

 

Nabízíme:

-platové ohodnocení: 8985,-/hrubého na 20 hod. úvazek týdně

-firemní benefity, prémie

-možnost osobního rozvoje, práce v příjemném kolektivu

 

Zájemci prosím posílejte své životopisy na emailovou adresu: rybnickova.irena@vratka.cz