Horká káva a teplé koláčky zpříjemnily dnešní mrazivé ráno energetikům v Jaderné elektrárně Dukovany.

Dukovanští zaměstnanci každý poslední čtvrtek v měsíci snídají s dobrým pocitem, že tím pomáhají ostatním. Od loňského roku se v elektrárně pravidelně střídají dvě terapeutické kavárny, které připravují snídaně pro zaměstnance i dodavatele elektrárny. S dobrou náladou a chutnými čerstvými produkty dnes přijeli do elektrárny klienti a pracovníci kavárny Vrátka z Třebíče.

Skupina ČEZ a její elektrárny v regionech naplňují společenskou odpovědnost do posledního puntíku. Dlouhodobě podporují neziskové organizace ve svém okolí, a to jak finančně, tak také prostřednictvím podpory jejich zaměstnanců. Již tradičními se staly různé charitativní sbírkové akce či velikonoční a vánoční trhy, při kterých organizace nabízí své výrobky. Neméně významná je přímá pomoc při tzv. dobrovolnických dnech, které ČEZ pro své zaměstnance organizuje. Dalším prvkem pomoci se staly tzv. „charitativní snídaně“, při kterých si zaměstnanci elektrárny Dukovany mohou jedenkrát v měsíci v ranních hodinách zakoupit lahůdky a teplé nápoje od chráněných pracovišť z regionu.  Dnes nakupovali zaměstnanci u Vrátek z Třebíče jejich vyhlášený žitný chléb, lahodnou kávu a výborné koláče a buchty.

„Do elektrárny jsem dnes přijela poprvé. Těší mě, že můžu nabízet produkty, které jsem sama vytvářela. Jsem ráda, že dukovanským pracovníkům chutná,“ říká s úsměvem Terezka, která pracuje třetím rokem v pekárně organizace Vrátka.

„Bez Terezky si nedovedeme chod naší pekárny představit. Je velice šikovná a také v týmu vytváří dobrou náladu. Jsem moc ráda, že jsme ji dnes mohli vzít s sebou do elektrárny, aby viděla, jak tady jdou její produkty doslova na dračku,“ říká Irena Rybníčková, předsedkyně sdružení Vrátka Třebíč. „Z elektrárny si odvážíme krásnou tržbu ve výši 18 628 korun, to je zatím nejvyšší částka, kterou jsme tu utržili,“ dodává Irena Rybníčková.

Mgr. Jana Štefánková
specialista komunikace |

zástupce Nadace ČEZ pro Vysočinu a jižní Moravu | oddělení komunikace